Fata din vis

Eşti atât de liber în vis. Nu simţi greutatea gândurilor, ideilor, a trecutului şi a viitorului. Eşti o frântură de suflet, o adiere de simţuri, a cărei viaţă durează câteva minute…câteva minute pline de importanţă, minute în care se petrec multe şi în care nu se petrece, de fapt, nimic.

Îmi şi văd conştiinţa păstrând sinceritatea, pofta de viaţă, limpezimea gândirii şi aruncând dezamăgirile, greşelile trecutului şi planurile măreţe de viitor. Mă văd plimbându-mă prin lumea viselor, printre dorinţe, acţiuni pe care le-am privit cândva cu neîncredere,printre imagini perfecte a tot ceea ce-mi părea înainte imposibil, cu geamantanul fiinţei mele într-o mână şi cu o cicatrice adâncă în palma celeilalte, o urmă a ceea ce sunt de fapt pentru că nu îndrăznesc. Dacă aş spune că sunt impulsivă aş minţi. Îmi place să gândesc în linişte, să analizez problema şi să găsesc soluţii.

Când visez mă întreb cine sunt cu adevărat. Sunt persoana aceea raţională, care se descurcă în viaţă datorită reuşitelor proprii, sau sunt fata din vis, cea căreia nu îi pasă de nimic, care se bazează pe noroc şi face orice îi trece prin cap? Cred că sunt un pic din amândouă.

Mă bucur că am timp de vise. Astfel îmi fac viaţa mai frumoasă. Totuşi, nu îmi place să amestec somnul cu visul. Pentru mine somnul este perioada de odihnă, de care corpul tău are nevoie pentru a face faţă unei zile încărcate, iar visul, ei bine, visul este scurta călătorie pe care o faci într-o altă lume, o lume perfectă. Somnul este pentru trup, iar visul pentru suflet.

Ar fi cazul să dorm, pentru că vreau să fiu pregătită pentru ziua de mâine, care trebuie să fie plină de vise şi de întâmplări din care poţi învăţa ceva.

Vă doresc ceea ce îmi spune mama în fiecare noapte, de când mă ştiu: Vise plăcute!