Am revenit

Ce bine e să fiu din nou aici! Sincer, îmi era dor de mine…

Am avut ceva probleme cu calculatorul aşa că am fost nevoită să iau o pauză forţată. Nu am apucat nici măcar să anunţ pe cineva. Am fost dată dispărută ceva vreme.  E bine măcar că am revenit cu forţe noi şi am multe, multe idei. O să mă înşir pe sute de pagini astfel încât nici eu nu o să mai găsesc începutul. Cât optimism, nu? Am cam avut timp de gândire, de citit, de respirat, dar am avut timp suficient cât să-mi fie dor.

Ahhh. Cât mi-a lipsit dorinţa de a mă analiza, de a mă împărţii fâşii-fâşii, de a fi propriul meu cobai. De asta „citesc” atât de bine oamenii, pentru că mă raportez la mine şi la obiceiurile mele, iar restul e simplu. Îmi place să mă auto-scanez şi să scanez tot ce e  în jurul meu, iar mai apoi să trec totul într-un carneţel universal. Aici se află carnetul meu, iar în ultimele săptămâni l-am pierdut, am pierdut o mică parte din mine, dar care face diferenţa. Dacă ar fi fost alegerea mea să îl arunc sau să îl las, uitat, să se descompună, nu cred că m-aş mai fi întors…Orgoliul ăsta!

Oricum, mă bucur că m-am întors!

 

 

 

2 gânduri despre &8222;Am revenit&8221;

Lasă un comentariu